Nta l'ultimi anni, a pupularità di a fabricazione cinese in l'esteru hè alta, frà i quali, l'esportazione di lampade è lanterni hè in crescita particularmente veloce.
Di fronte à u mercatu d'oltremare in rapida crescita, l'imprese naziunali tradiziunali di fabricazione di l'illuminazione sò assai cuscenti di l'opportunità di cummerciale nascosti daretu, è guarderà da u mercatu domesticu à u mondu.
Dopu à l'investigazione, assai fabbriche sò gradualmente trasfurmendu da a vendita di u cummerciu domesticu à a vendita di u cummerciu esteru, è introducendu a piattaforma di e-commerce di u cummerciu esteru cum'è u principale canale di prumuzione.
Hè capitu chì l'attuale mercatu di l'illuminazione di e-commerce transfruntier mostra principalmente e seguenti caratteristiche:
1. U calore di ricerca cuntinueghja à cresce: categuria di candelabri Google search mensili hà righjuntu 500 000
Attualmente, à ghjudicà da i tendenzi di ricerca di Google, lampade è lanterne sò in crescita constante.
In u casu di chandelier, a ricerca di Google hà righjuntu 500 000 volte à u mese;Chandelier keywords cuntavanu cinque di i primi 10 parolle più cercate nantu à a piattaforma.
2. I cumpratori europei, americani è australiani sò i principali cumpratori: a mità di i cumpratori sò da i Stati Uniti
Sicondu i dati di i siti web pertinenti, i primi paesi in quantu à a vendita di luminiscenza sò: Stati Uniti, Canada, Regnu Unitu, Paesi Bassi, Australia, Spagna, Francia, Italia, Messico è Nova Zelanda.
Pigliendu categuria di candelabro cum'è un esempiu, da a prima mità di 2014, i Stati Uniti, l'Australia è u Canada sò diventati i primi trè paesi di distribuzione cumpratori, cuntendu circa 70% di i cumpratori in generale.Di quelli, i cumpratori americani rapprisentanu u 49,66 per centu, quasi a mità di u totale.L'America hà rimpiazzatu u Giappone, diventa u più grande paese di destinazione di l'esportazione di lampade di u nostru paese.
U ghjurnalista hà ancu amparatu chì i cumpratori europei è americani tendenu à sceglie stili di illuminazione simplici, retro, muderni, è seguità i tendenzi di a moda straniera assai vicinu.Dunque, i venditori di illuminazione ponu realizà a prumuzione è u piazzamentu mirati in modu selettivu secondu i so bisogni.
3. U prufittu di piattaforma hè prumessu: u tassu di prufittu unicu pruduttu righjunghji 178%
Trà i lampi populari in un situ web di a piattaforma di e-commerce, i fanali di u tettu (luci in giru) appartenenu à a categuria potenziale di a piattaforma, è a dumanda straniera hè assai forte.Cum'è una linea di prudutti staghjunali, una lampada di ventilatore di u tettu hè principalmente prodotta in a cità antica di Zhongshan, a pruvincia di Guangdong, è u tassu di prufittu di a piattaforma hè più altu di 178%.
4. I prudutti di illuminazione LED sò populari.
In a categuria populari di lampade, un altru pruduttu unicu caldu hè i prudutti d'illuminazione LED.I prudutti di illuminazione LED sò stati populari trà i cumpratori d'oltremare in l'ultimi anni per via di e so caratteristiche di risparmiu energeticu, prutezzione di l'ambiente è facilità di mantenimentu.Pigliate lampadine LED cum'è un esempiu, i cumpratori di stu tipu di prudutti sò principarmenti cumpratori à livellu di l'impresa à l'ingrossu.
Attualmente, l'usu di lampi LED à risparmiu energeticu in u sistema di illuminazione hè diventatu una tendenza oltremare.A cità di Calgary in Canada hà annunziatu chì rimpiazzà 80 000 lampadine LED per creà un sistema di illuminazione d'alta qualità per i so residenti.Per i venditori di piattaforma di e-commerce transfruntiera, questu pò esse cunsideratu cum'è una putenziale opportunità di cummerciale.
Attualmente, lampade è lanterne, cum'è una categuria populari nantu à e plataformi di e-commerce transfruntier, eranu una volta in poca fornitura.
Inoltre, u ghjurnalista hà amparatu chì u marketing video hè statu largamente utilizatu in u gruppu di u venditore in a prumuzione è a cummercializazione di lampade è lanterni, è u so effettu direttu hè più significativu di l'altri metudi di marketing.
Tempu di Postu: Mar-01-2023